Najczęściej zadawane pytania

Czy akcesoria Prostych Rzeczy dostępne są gdzieś w sklepie stacjonarnym i czy mogę je odebrać osobiście?

Obecnie sprzedaż prowadzona jest tylko w sklepie online i nie ma możliwości odbioru osobistego. W razie dodatkowych pytań zachęcamy do skorzystania z opcji “Zapytaj o produkt”, dostępnej przy każdym produkcie, chętnie odpowiemy na wszelkie nurtujące Cię pytania.

Czy aby dokonać zakupu muszę założyć konto w waszym sklepie?

Nie, można zrobić zakupy bez zakładania konta. Zarejestrowanie się pozwala jednak na kolejne zakupy bez ponownego wpisywania danych niezbędnych do wysyłki; widać też tam historię zakupów.

Czy mogę zwrócić produkt, jeśli nie spodobał mi się jednak?

Pracujemy nad tym, aby wygląd naszych produktów jak najbardziej wiarygodnie oddany był na zdjęciach, szczegóły opisane, a sam produkt sprawił Ci radość – jeśli jednak z jakiegoś powodu nie odpowiada Ci i nie był przez Ciebie jeszcze używany, możesz go odesłać w ciągu 14 dni od odbioru. Zwrócimy Ci koszty produktu i jego wysyłki, a Ty zapłacisz jedynie za wysyłkę zwrotną.

Jakie są możliwe formy płatności?

Dostępne formy płatności poprzez Przelewy24 online to obecnie: szybkie przelewy bankowe, płatność Blikiem lub przelew tradycyjny (przelewem bankowym lub przekazem gotówkowym).

Czy przyjmujemy zamówienia indywidualne/personalizowane?

Jesteśmy otwarci na Twoje pomysły, lubimy kreatywną pracę i chętnie podejmiemy się realizacji nietypowych projektów. Prosimy o kontakt – na pewno razem stworzymy coś niezwykłego! 🙂

Aktualizowanie…
  • Brak produktów w koszyku.

Szybka wysyłka kurierem lub do paczkomatu 📦📬
Wyprzedaż: 30% rabatu na wszystko z kodem LATO-30 do 3 lipca
💜💛💚

Powiadom mnie o dostępności Podaj swój adres e-mail poniżej aby otrzymać informacje, gdy tylko produkt pojawi się ponownie w sklepie.